دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

5 راه برای افزایش فالوورهای اینستاگرام برای فروشگاه آنلاین خود

همه دنبال کنندگان جدید اینستاگرام را می خواهند و طبیعی است که همین امر را برای تجارت الکترونیکی خود نیز بخواهید. به هر حال ، هر پیرو جدید شخص دیگری است که در معرض ارسال های شما قرار دارد و فرصتی را برای مشتری جدید نشان می دهد.

اما به خاطر داشته باشید که فقط می توانید انواع خاصی از افراد را به مشتری تبدیل کنید. در بیشتر موارد ، آنها باید در مشخصات فردی یا خریدار شما قرار بگیرند. به این روش فکر کنید ... فکر می کنید اگر بخواهید کرم دندان مصنوعی برای نوجوانان بفروشید چقدر موفق خواهید بود؟ مطمئناً ، ممکن است یک بازیکن هاکی را که گاه به گاه نیاز دارد ، پیدا کنید ، اما بیشتر تلاش های اجتماعی شما کاملاً هدر خواهد رفت.

بنابراین ، این پست فقط افزایش تعداد دنبال کنندگان در اینستاگرام نیست. این درمورد یافتن مخاطبان مرتبط و جلب توجه آنها به دنبال شما است. اگر با این شبکه اجتماعی بصری محبوب آشنایی ندارید ، مقدمه ما در بازاریابی اینستاگرام را بررسی کنید.
  1. از هشتگ های مرسوم ، مد روز استفاده کنید


هشتگ ها برای افزایش قرار گرفتن در معرض نام تجاری در شبکه های اجتماعی شگفت انگیز است ، اما شما باید کار خود را انجام دهید. کافی نیست هشتگ های عمومی خود را برای توجه ایجاد کنید (#imsoawesome). این موارد می توانند به ایجاد علاقه به پست های شما کمک کنند ، اما اگر روند پرطرفدار نداشته باشند ، فقط مورد توجه مخاطبان فعلی شما قرار می گیرند.

اگر می خواهید دامنه خود را گسترش دهید ، هر روز هشتگهای پرطرفدار را مرور کنید تا ببینید آیا موردی مناسب کسب و کار شما است. فقط در استفاده از مواردی که هیچ ارتباطی با طاقچه شما ندارند مراقب باشید. در بهترین حالت ممکن است افراد اشتباه را جذب خود کنید. در بدترین حالت ممکن است در نهایت احمق به نظر برسید.

2. مسابقات هشتگ را اجرا کنید

اگر می خواهید هشتگی از اینستاگرام خود را برای شروع روند پرطرفدار شروع کنید ، مسابقات یکی از بهترین روش ها برای تحقق آن است. بیشتر افراد قرار نیست فقط از هشتگ های شما استفاده کنند زیرا شما این را می خواهید. اگر آنها بدانند که نحوه سازماندهی و جمع آوری مطالب مسابقه است ، آنها از هشتگ های شما استفاده می کنند. اگر چیزی در آن برای کاربر اینستاگرام وجود داشته باشد ، احتمال رفتار آنها به همان شکلی که شما می خواهید بسیار بیشتر است.

راه اندازی یک مسابقه برای فروشگاه آنلاین خود بسیار آسان است. از اینستاگرامرها بخواهید که یک عکس یا ویدئو در حساب خود ارسال کنند و سپس از آنها بخواهید که آن را با استفاده از هشتگ مسابقه خاص شما برچسب گذاری کنند. من اخیراً یک پست عالی از Wishpond پیدا کردم که نکات و ایده های ارزشمندی را برای مسابقات هشتگ اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

3. اینستاگرامرهای صنعت خود را دنبال کنید

اگر می خواهید ظاهراً به عنوان بخشی از جمعیت جالب توجه خود ظاهر شوید ، وارد آن شوید و با بهترین آنها آرنج بمالید! فقط محتوای مربوط به نام تجاری خود را بیرون نکشید. ممکن است متوجه شوید که برخی از مارک های بزرگتر می توانند با این مسئله کنار بیایند. اکثر مارک های دیگر نمی توانند.

وبلاگ نویسان ، شیک پوشان ، ورزشکاران و افراد مشهور را در جای خود دنبال کنید. و اجتماعی بودن (معتبر بودن) را فراموش نکنید. با مرور پست های اینستاگرام توسط هشتگ های مرتبط شروع کنید و کسانی را که عکس یا ویدیوی محبوب ارسال می کنند دنبال کنید.

4. محتوای غیر فالوور را به اشتراک بگذارید

بخیل نباشید عشق را با همه تقسیم کنید ، خواه پیرو باشند یا نه. اگر می خواهید آنها پیرو شوند ، باید به آنها نشان دهید که چقدر عالی هستید. با به اشتراک گذاشتن محتوایی که پست کرده اند ، می توانید این کار را انجام دهید و توجه آنها را جلب کنید. البته ، فقط مطمئن شوید که محتوای مربوط به نام تجاری خود را به اشتراک بگذارید.

یکی از راه های به اشتراک گذاشتن عکس شخصی درخواست مجوز از وی و دادن اعتبار به او هنگام اشتراک گذاری آن است وگرنه می توانید از برنامه ای به نام Repost استفاده کنید.

5.خرید فالوور اینستاگرام 
یکی از بهترین راه ها و سریع ترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام خرید فالوور فعال و اکتیو ایرانی اینستاگرام میباشد 
بعد از خرید فالوور اینستاگرام به سرعت فالوور های شما افزایش پیدا میکند و در کم تر از 1 روز میتوانید چندین هزار فالوور اینستاگرامی فعال تحویل بگیرید 
برای خرید فالوور اینستاگرام کلیک کنید 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.