دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ترفندهایی برای یافتن کار در Linkedin (I)

ترفندهای لینکدین برای یافتن شغل (قسمت اول)
به قسمت اول پست درباره نکات در مورد لینکدین برای یافتن کار خوش آمدید. در این قسمت ما برخی از ترفندهای Linkedin را به شما آموزش خواهیم داد که احتمالاً نمی دانید و به شما در بهبود و اصلاح اهداف خود در این شبکه اجتماعی کمک می کند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا هیچ "ترفند Linkedin" را که می تواند به شما در تجارتتان کمک کند از دست نداده اید؟

همگام سازی با همه تغییرات و عملکردهای سایت های رسانه های اجتماعی امروز دشوار است. بنابراین در این مقاله ، من می خواهم برخی از بهترین نگهداری ترفندهای Linkedin (قدیمی و جدید) و موارد دیگر را با شما در میان بگذارم.

هر یک از این ترفندهای LinkedIn ساده و آسان است که خارج از چارچوب اجرا می شود. ما بدون کمک بیشتر از topdogsocialmedia آنها را به شما پیشنهاد می دهیم.

ارتباطات جدید را بپذیرید
LinkedIn پذیرش سریع و آسان درخواست اتصال شخص را از همیشه آسان کرده است. با این وجود ، دادن سریع "قبول" به هر درخواست اتصال جدید و رفتن به سایر کارها ، به شما کمک نمی کند با اتصال جدید خود رابطه برقرار کنید.

مهمترین مزیت استفاده از LinkedIn ، جدا از یافتن مشتریان ایده آل و برقراری ارتباط با موضوع ، این است که این مکان ایده آل برای ایجاد ارتباط با مشتریان و ارتباطات ایده آل شماست. من توصیه می کنم از این به بعد چند دقیقه بیشتر وقت بگذارید و شخصاً به همه کسانی که درخواست اتصال برای شما ارسال می کنند پاسخ دهید.

چگونه به درخواستهای اتصال جدید پاسخ دهیم؟
با رفتن به "صفحه شبکه" خود را شروع کنید. همه درخواست ها در یک جعبه در بالای صفحه ظاهر می شوند.
روی "مدیریت همه" واقع در گوشه سمت راست بالای کادر کلیک کنید.
هنوز روی "تأیید" کلیک نکنید.
اگر فرد درخواست ارتباط شخصی شما را ارسال کرده باشد ، پیوند "مشاهده بیشتر" را در کادر مشاهده خواهید کرد. برای دیدن پیام وی اینجا را کلیک کنید
روی پیوند "پاسخ به NAME" واقع در پایین درخواست ارتباطی خود کلیک کنید و به درخواست اتصال خود پاسخ مناسب دهید.
اگر فرد پیامی شخصی ارسال نکرده باشد ، به سادگی پیوند پیام را در پایین درخواست وی مشاهده خواهید کرد.
روی آن کلیک کنید و یادداشتی را برای آنها ارسال کنید و از آنها به پروفایل خود استقبال کرده و از آنها برای اتصال متشکریم. حتماً آن را به طور مناسب سفارشی کنید.
هنگامی که به آنها پاسخ دادید ، می توانید درخواست آنها را بپذیرید.
اگر حساب Sales Navigator دارید یا از ابزاری مانند Dux-Soup استفاده می کنید ، اکنون می توانید آنها را برچسب گذاری کنید.
چگونه می توان محدودیت جستجوی تجاری LinkedIn را کنار زد
بازاریاب ها و استخدام کنندگان فعال اجتماعی ممکن است در حساب های LinkedIn رایگان محدودیت هایی را مشاهده کرده باشند. یکی از آنها محدودیت جدید در جستجوی تجاری است. هدف آن کاهش "استفاده تجاری" از تابع جستجوی نمایه و سوق دادن کاربران پیشرفته به حساب های حق بیمه است. آنها باید به نوعی پول در بیاورند ، درست است؟

خبر خوب این است که اگر این تغییر جدید بر شما تأثیر بگذارد ، ابزار جدیدی وجود دارد که شما آن را دوست خواهید داشت ، که می تواند نیاز شما به یک حساب حق بیمه را به تأخیر بیندازد. به نظر نمی رسد که نامی باشد و توسط شین مک کاسکر و براساس کار ایرینا شمائوا ساخته شده است.

برای دسترسی به جستجوهای نامحدود برای نمایه های LinkedIn اینجا را کلیک کنید. این یک رابط فوق العاده اساسی است ، اما عالی (و همچنین سریع) کار می کند. چه جالب این است که جستجوها نامحدود هستند و به شبکه شما ارتباطی ندارند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.