یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

7 بهترین نرم افزار ویرایش فیلم سال 2021: برای مبتدیان ، پیشرفته و حرفه ای

نرم افزار حرفه ای ویرایش ویدئو باید بیشتر و بیشتر توابع ، مانند وضوح 4k ، تأثیر عمق برای فیلم های سه بعدی یا ضبط 360 درجه برای فیلم های VR را پوشش دهد ، تا نیازهای مختلف را برآورده کند. به لطف دوربین های با وضوح بالا در تلفن های هوشمند و دوربین های ویدئویی مانند GoPro ، تقاضای فزاینده ای برای نرم افزار ویرایش فیلم وجود دارد که ویرایش تجهیزات ویدئویی خود را برای علاقه مندان آسان می کند.

خبر خوب این است که اکنون حتی نرم افزار ویرایش ویدئو با قیمت مناسب ویژگی های زیادی را ارائه می دهد که برای جوانه زدن ستاره های YouTube و فیلمسازان آماتور و همچنین متخصصان پس از تولید مناسب است. در اینجا بهترین نرم افزار ویرایش فیلم سال 2020 وجود دارد.

بهترین برنامه های ویرایش فیلم را در سال 2020 مقایسه کنید

Adobe Premiere Pro CC

نرم افزار ویرایش فیلم حرفه ای Adobe Premiere Pro CC تقریباً تمام خواسته های ویرایش فیلم غیرخطی معاصر را برآورده می کند. Adobe Premiere Pro فقط در اشتراک در دسترس است ، به این معنی که اینها نسخه های معمولی هستند. این سرمایه گذاری در درجه اول کاربران حرفه ای و نیمه حرفه ای است. بسته Creative Cloud به آنها امکان می دهد تا بسته به محدوده رزرو خود ، از برنامه های متنوعی دیگر برای ویرایش تصاویر ، صداها و فیلم ها استفاده کنند. در Creative Cloud ، مشترکان می توانند به طور مستقیم به After Effects نیز دسترسی داشته باشند ، به شرط آنکه مشترک شوند. این برنامه ابزاری قدرتمند برای پس از تولید است. به شما امکان می دهد برای فیلم های خود انیمیشن و جلوه های ویژه ایجاد کنید.

سرور ابری ، که می تواند در بسته نیز استفاده شود ، جریان بهتر کار تیمی را تضمین می کند. اعضای تیم به سرعت و به راحتی از طریق این سرور تبادل داده می کنند. و با Adobe Premiere Pro ، به طور خودکار رمزگذار رسانه را بارگیری می کنید. این به شما کمک می کند تا به سرعت و به راحتی قالب صحیح ویدئو را برای رسانه رندر خود انتخاب کنید. همچنین Adobe به چینش کاربر پسند خود معروف است. افرادی که در گذشته با دیگر برنامه های Creative Cloud کار کرده اند می توانند خیلی سریع با این نرم افزار ویرایش ویدئو آشنا شوند.

برای کاربران مبتدی و پیشرفته ، ارزان ترین خانواده محصولات را به شما توصیه می کنیم: Adobe Elements. محدوده عملکرد محدودتر آنها هنوز هم برای اکثر کاربران نیمه حرفه ای کافی است. در همان زمان ، Adobe Premiere Elements ویژگی های آسان برای مبتدیان را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا نتایج عالی مانند ویرایش خودکار فیلم را بدست آورید.

با این حال ، وقتی صحبت از جلوه های ویژه می شود ، Adobe Premiere Pro به اندازه سایر نرم افزارهای حرفه ای ویرایش فیلم پیشرفته نیست. Final Cut شامل جلوه های ویژه بدون از بین بردن کارایی است. از طرف دیگر ، Adobe Premiere Pro حتی در قالب های ویدیویی با کیفیت بالا نیز می تواند مسدود کند. بنابراین برای فیلم های 4k به کارت گرافیک قدرتمند و پردازنده خوب احتیاج دارید. جلوه های ویژه و گرافیک نیز در Adobe Premiere Pro در دسترس نیست. برای این کار ، شما نیاز به اشتراک Creative Cloud برای Adobe After Effects دارید. اما حداقل عناوین سه بعدی شامل جعبه ابزار Premiere Pro است.

طرح دو بخشی به ویژه برای کار گروهی بسیار مفید است ، زیرا معمولاً چندین متخصص در پروژه های حرفه ای با هم کار می کنند. فضاهای کاری مختلف ابزارهای ویژه ای را برای هر حوزه فعالیت ارائه می دهند. سپس همه چیز از طریق Cloud قابل تنظیم است. برای این کار ، مدیر با باز شدن برنامه یک پروژه تیمی ایجاد می کند. از آنجا که این عملکرد در درجه اول برای تولید فیلم های مفصل مورد استفاده قرار می گیرد ، فقط برای مشتریان Enterprise در دسترس است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.