یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

نحوه استفاده از LinkedIn برای بهبود تجربه رویداد زنده خود

آیا می خواهید از رویدادهای زنده ای که شرکت می کنید ، هدایت ، ارتباط و نمایش بیشتری داشته باشید؟ نمی دانید چگونه از LinkedIn برای ارتباط با افرادی که این رویداد را تماشا می کنند استفاده کنید؟

در این مقاله ، شما یک استراتژی برای استفاده از LinkedIn برای افزایش آگاهی در مورد تجارت خود قبل ، حین و بعد از یک کنفرانس زنده یا نمایشگاه پیدا خواهید کرد.

چرا باید از LinkedIn برای افزایش تأثیر خود در رویدادهای زنده استفاده کنید؟

LinkedIn به عنوان نمایشگاه شغلی آنلاین آغاز به کار کرد. تا زمانی که برای یک برنامه جدید در بازار نباشید ، توجیه گذراندن وقت در آنجا دشوار بود.

با این حال ، در سال های اخیر LinkedIn به یک بستر کامل خدمات برای ایجاد اعتبار حرفه ای شما تبدیل شده است. شما می توانید از این بستر برای پخش رهبری فکری ، برقراری ارتباط با همکاران و همسالان و دنبال کردن مربیان الهام بخش استفاده کنید.

افراد زیادی برای برقراری ارتباط وجود دارند: آخرین تعداد 675+ میلیون عضو بود و نصب LinkedIn از جذابیت بیشتر در پست ها نسبت به سایر رسانه های اجتماعی خبر داد.

اساساً ، اگر در ایجاد برند حرفه ای خود در LinkedIn سرمایه گذاری نمی کنید ، وقت آن است که شروع کنید. من به عنوان یک کارشناس بازاریابی و سخنران ، ارزش ویژه ای در استفاده از سیستم عامل ، به ویژه قبل ، هنگام و بعد از رویدادهای صنعت پیدا کردم.
آیا به زودی در یک کنفرانس شرکت خواهید کرد؟ آیا می خواهید شبکه خود را گسترش دهید ، تعامل را افزایش داده و از نظر خود فرصت های بیشتری کسب کنید؟ در اینجا نحوه به حداکثر رساندن تأثیر خود بر LinkedIn قبل ، حین و بعد از رویداد آورده شده است.
شماره 1: آگاهی را قبل از رویداد بالا ببرید
حدود یک ماه قبل از یک رویداد صنعتی ، صفحه LinkedIn ، پروفایل ها و پروفایل های اصلی سهامداران شرکت شما باید زمینه را برای موارد زیر فراهم کند:

حضور برند خود را در این رویداد ارتقا دهید.
با شرکت کنندگان و سخنرانان ارتباط برقرار کنید.
نام تجاری خود را با ارزش طبیعی رویداد مرتبط کنید.
در اینجا نحوه دستیابی به این اهداف آمده است.

حضور خود در این رویداد را در صفحه LinkedIn شرکت خود برجسته کنید
این اولین قدم به گسترش مخاطب و سخنران شما کمک می کند.

صفحات و نمایه های خود را برای برجسته کردن رویداد بعدی سازماندهی کنید. با عنوان جزئیاتی مانند شماره غرفه و / یا تاریخ و زمان نمایش های برنامه ریزی شده خود ، یک تصویر عنوان جدید با اشاره به رابطه خود با این رویداد اضافه کنید.
در مرحله بعد ، پستی ایجاد کنید که تمام اطلاعات مربوطه را به اشتراک بگذارد و یک CTA برای شرکت کنندگان برای دنبال کردن و برقراری ارتباط با نام تجاری شما در این رویداد. اگر از هشتگ رویدادی در LinkedIn استفاده شده است ، آن را به پست های خود اضافه کنید. در طول رویداد ، این پست را به بالای قسمت به روزرسانی ها سنجاق کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.