یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

دریافت بک لینک: 10 تکنیک با موفقیت آزمایش شد!

آیا از خواندن مقالات تئوری از وبلاگ نویسان که حتی روشهای توصیه شده را آزمایش نمی کنند خسته شده اید؟ با سالها تجربه در سئو ، وقت این را داشته ام که بسیاری از تکنیک ها را برای دریافت بک لینک آزمایش کنم. در اینجا 10 تکنیکی وجود دارد که من در طول ماه ها استفاده کرده ام و همه به من بک لینک می دهند. عکسهای صفحه در حال پشتیبانی ، من واقعاً به شما نشان می دهم که چگونه این کار را انجام دادم. تمرکز.
همانطور که یک شب برنامه "نمایش سیاسی" را در France 2 تماشا می کردم ، اینجا مارین لوپن است که با گیاهی به نام "tillandsia" در دست دارد پا به صحنه می گذارد. به نوبه خود ، من در میان دیگران برای یک سایت باغبانی کار می کنم ، و به یاد آوردم که مقاله ای در این سایت را دیده ام که مربوط به تیلندسیاهای معروف است.

با راحتی روی مبل خود نشسته و به خودم می گویم که از فردا ، بسیاری از سایت ها مطمئناً در مورد نمایش صحبت می کنند و شاید آنها از گیاهان آورده شده توسط رهبر گردهمایی ملی نام ببرند.

و حدس بزنید چه؟ کم نبود! بعد وقت گذاشتم و با سایتهای مورد نظر تماس گرفتم تا از آنها بخواهم پیوندی به مقاله من در مورد tillandsias اضافه کنند. و بینگو ، دو سایت با اقتدار دامنه قوی پاسخ مثبت داده اند: هافینگتون پست و نظر.
من همچنین برای یک سایت آشپزی کار می کنم که می خواهد SEO مقاله خود را که به بهترین دستور العمل های ماکارونی اختصاص داده شده است بهبود بخشد. بنابراین منتظر "روز جهانی پاستا" در 25 اکتبر بودم تا با سایتهایی که یک خبر در مورد این موضوع خوب نوشتند تماس بگیرم. تکنیکی که همچنین کارساز بود
نوشتن مقاله در مورد "چگونه می توان بک لینک گرفت" بدون ذکر مقاله مهمان دشوار است. این روش که به عنوان بلاگ نویسی مهمان نیز شناخته می شود ، شامل نوشتن مقاله در سایت بلاگر دیگری در ازای مکان معروف و مورد نظر است.

پست مهمان یک دادن و گرفتن است: وبلاگ نویس بدون اینکه کاری از پیش ببرد ، در سایت خود یک پست (با کیفیت) برنده می شود. بنابراین باعث صرفه جویی در وقت و منبع بالقوه ترافیک اضافی می شود. در حالی که در کنار خود هستید ، بک لینک می گیرید ، اما همچنین از زمانی که مقاله ای را در چشمان جامعه ای منتشر می کنید که متعلق به شما نیست ، در معرض دید قرار می گیرد.

چگونه اثبات می کنید که این روش مثر است؟ آیا من خودم پیوسته پیوندی به کانال YouTube خود و وبلاگ خود را که به پلت فرم وابسته Gifing اختصاص داده شده معرفی نمی کنم؟ نوبت شما برای قضاوت است ...
این یک تکنیک بسیار ساده است که من بارها از آن برای گرفتن بک لینک استفاده کرده ام. هدف شما یافتن وبلاگی است که کمتر از وبلاگ شما شناخته شده باشد ، جستجوی صفحه ای در آن سایت که می تواند به طور بالقوه میزبان پیوند به یکی از صفحات شما باشد که می خواهید فشار دهید و سپس با وبلاگ نویس مورد نظر تماس بگیرید.

سپس تبادل زیر را ارائه دهید: "آیا شما موافقت می کنید که در ازای ارسال یکی از مقالات خود در شبکه های اجتماعی من ، بک لینک به من پیشنهاد دهید؟" " این می تواند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر باشد ... از نظر گوگل ، مبادله نامرئی است. و برای وبلاگ نویسان کوچکی که با آنها تماس گرفته اید ، اگر جامعه بزرگتری از او داشته باشید ، در شبکه اجتماعی شما پخش می شود ، می تواند به او در رشد مخاطبان کمک کند. به همین دلیل است که من گفتم وبلاگ نویس برای تماس باید "محبوب" کمتر از شما باشد.

من با استفاده از این ترفند بک لینک زیادی گرفتم ، این یک دلیل است
این نکته چهارم به نکته ذکر شده در بالا خواهد پیوست ، با این تفاوت که به نظر من افراد بیشتری در دسترس هستند. محدودیت پخش در شبکه های اجتماعی این است که شما باید یک جامعه نسبتاً گسترده در این شبکه های معروف داشته باشید. با این حال ، این مورد همه نیست!

از طرف دیگر ، شما مطمئناً در ازای دریافت اوراق قرضه چیزی برای ارائه دارید. چیزی که شاید هیچ ارتباطی با نمایان شدن شخصی که با او تماس گرفته اید نداشته باشد. این نکته ، خودم فکرش را نکرده بودم قبل از اینکه یکی از وبلاگ نویسان که در حال مذاکره با یک پیوند بودم ، پیشنهاد زیر را به من ارائه داد:
ایده خوبی سوفی! این تبادل ، کاملاً غیر قابل مشاهده برای گوگل ، به شما امکان می دهد بدون خطر مجازات ، بک لینک بگیرید.

و شما در کنار خود هستید ، چه پیشنهادی می توانید داشته باشید؟

آیا تصوراتی از طراحی گرافیک دارید؟ چرا به وبلاگ نویسی که با آن تماس می گیرید پیشنهاد نمی دهید که بنر یا موارد دیگر را دوباره انجام دهد؟

آیا شما یک عکاس هستید؟ چرا یکی از زیباترین عکس های قاب دار خود را برای تکمیل طراحی داخلی وبلاگ نویسی که با آن تماس گرفته اید ، ارسال نمی کنید؟

چه فیلم تهیه کنید ، چه سفال یا جواهرات دست ساز ، همه چیز قابل نقد است! گواه ، هرگز فکر نمی کردم در ازای اشتراک در یکی از مجله هایی که در آنها کار می کنم ، بک لینک بگیرم.
من چند خط زودتر در مورد یک عکاس صحبت می کردم ، اما مطمئن باشید برای استفاده از روشی که در زیر توضیح خواهم داد ، لازم نیست هنری کارتیه برسون باشید.

اگر پست های وبلاگ خود را با عکس ها یا تصاویر خود نشان می دهید (به عنوان مثال می تواند یک اینفوگرافیک باشد) ، انگشتان خود را عبور دهید تا توسط سایت دیگری "گیر" یابد!

برای بررسی این اطلاعات ، به سادگی به Google Images بروید و بر روی دوربین کوچک "جستجو بر اساس تصویر" کلیک کنید. تصویری را انتخاب کنید که فکر می کنید به احتمال زیاد در وبلاگ دیگری استفاده شده است ، سپس جستجو کنید. اگر یک "دزد" را مشاهده کردید ، دیگر صبر نکنید تا با آنها تماس بگیرید.

در ایمیل تماس با شما ، از شما دعوت می کنم که این را بنویسید: "من از شما نمی خواهم که عکس خود را حذف کنید ، یا حتی آن را جایگزین کنید. من هم قصد شکایت ندارم ، اما لطفاً حداقل می توانید وبلاگ من را با اضافه کردن پیوند به آن نقل کنید؟ آیا این کمترین چیزی نیست که فکر می کنید؟ "

من هنوز هم اعلام کردم که به طور بالقوه می توانم شکایتی را برای این سرقت محتوا مطرح کنم. معمولاً وبلاگ نویسان سریع دنبال می شوند ، زیرا آنها می دانند اشتباه می کنند و مشکلی نمی خواهند. مدرک :
راه اندازی این روش بسیار آسان است و به من اجازه می دهد تعداد زیادی بک لینک ایجاد کنم بدون اینکه من را تحت فشار قرار دهم ...

هدف این است که سایت هایی را پیدا کنید که از شما نام ببرند بدون اینکه لینک ایجاد کنید برای پیدا کردن آن ، می توانید از دستور زیر در Google استفاده کنید:

"Votresite.com" -inanchor: "votresite.com" -site: "votresite.com"

بدیهی است که در نظر داشته باشید "site.com.com" خود را با نام واقعی سایت خود جایگزین کنید ... این دستور ضد خطا نیست ، اما به شما اجازه می دهد بدون ایجاد پیوندی که مطمئناً سزاوار آن هستید ، چند سایت را که درباره شما صحبت کرده اند ، پیدا کنید.

از طرف من ، من از این روش بسیار منظم استفاده می کنم ، و نتایج من کاملاً راضی کننده است:
با ادامه روشی که در بالا مشاهده شد ، ابزار Semrush به شما امکان می دهد بدون ایجاد لینک ، سایتهایی را که درباره شما صحبت می کنند به طور خودکار پیدا کنید.

ابزار Semrush گزینه "نظارت بر مارک" را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد نام برند خود را وارد کنید. سپس این ابزار وبلاگهایی را که از شما نام برده اند بدون ایجاد لینک به شما نشان می دهد. در اینجا نوع گزارشی است که ممکن است دریافت کنید:
بنابراین بله ، همانطور که احتمالاً می دانید ، ابزار Semrush رایگان نیست. با این تفاوت که یک دوره آزمایشی 7 روزه رایگان ارائه می دهد. به اندازه کافی برای صادر کردن لیست سایتهایی که از شما نام می برند و تماس با آنها برای دریافت لینک بازگشت ارزشمند شما ...
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.